La cistella és buida
CARTELL LITOGRÀFIC "15 ANYS"
Edició de 500 exemplars signats a la planxa i estampats sobre paper Modigliani del cartell commemoratiu del 15è aniversari de la Fundació Antoni Tàpies

Collected Essays (Complete Writings. Volume II) és un document únic sobre l’evolució de la consciència d’Antoni Tàpies al llarg de mig segle, en què mostra el sentit de la singularitat, l’ambigüitat i la paradoxa d’una obra que no permet que s’emmarqui en classificacions epocals com ara informalisme o expressionisme abstracte i estilístiques com ara abstracció i figuració. El volum aplega sis llibres i un apèndix d’escrits esparsos, i conté tots els escrits sobre l’art, la cultura i la vida pública d’un dels artistes visuals de la generació de postguerra que més s’han dedicat a reflexionar sobre idees i valors amb una perspectiva local i alhora mundial.

Joc de memòria amb una selecció de 24 obres d’Antoni Tàpies

LLIBRERIA-BOTIGA
La llibreria-botiga de la Fundació Antoni Tàpies disposa d’un fons important de publicacions de i sobre Antoni Tàpies. També s’hi poden trobar les publicacions de la Fundació editades amb motiu dels projectes que tenen lloc al museu des de 1990. Així mateix, ofereix una sèrie d’articles de regal exclusius amb aplicacions de grafismes d’Antoni Tàpies; una selecció d’obra gràfica i cartells de l’artista; postals i articles de papereria amb dissenys de la Fundació.
Fundació privada Antoni Tàpies
www.fundaciotapies.org
Aragó 255, 08007 Barcelona (Espanya)
museu@ftapies.com

Tractament de Dades de Caràcter Personal

A la Fundació estem molt preocupats per la seguretat i per garantir i protegir la privacitat de les dades aportades pels nostres clients. A més dels mínims establerts per la legislació, la recollida i tractament de les dades s'efectuen sota nivells de seguretat que impideixen la pèrdua i manipulació de les dades o accesos no autoritzats.

En cumpliment d'allò disposat en la Lleu 15/1.999, del 13 de decembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, t'informem de què les dades que ens proporcioni a través de l'ordre de comanda i/o subscripció a las newsletters del domini, seran incorporats a una base de dades propietat de la Fundació, amb la finalitat de poder gestionar la sol.licitud de les comandes i el seu cobrament, així com per poder fer-li arribar informació sobre productes i serveis comercialitzats per la Fundació.

El seu consetiment per rebre infomació sobre els productes comercialitzats per la Fundació s'entendrà de forma manifesta i inequívoca mitjançant la comunicació de les seves dades a la Fundació. Aquests enviaments publicitaris podran realitzar-se a través de qualsevol medi. Li comuniquem que les dades que ens faciliti no seran cedides en cap cas a empreses anunciants.

Llevat que específicament es digui en contrari, es considerarà necessari completar totes les dades demanades en els formularis que trobarà en aquesta web. En el cas de no donar totes les dades necessàries, la Fundació podrà, depenent del cas, no cursar la seva comanda.

En qualsevol moment podrà exercir el seu dret d'accés, rectificació, cancelació i, en el seu cas, manifestar el seu desig de NO rebre cap tipus de publicitat. Per això, vosté pot:

-enviar una comunicació escrita a la Fundació (ref LOPD), adjuntant una fotocòpia del seu DNI.

-o bé enviar un mail amb l'assumpte LOPD e indicant en el missatge el seu nom, cognoms i número de client amb la frase NO VULL REBRE PUBLICITAT DE LA FUNDACIÓ.

Si necessita qualsevol ajuda en aquest sentit, si-us-plau, no dubti en contactar amb nosaltres. El nostre desig és servir-li com es mereixe i fer que la teva visita sigui el més agradable possible.

Aquí hi trobaràs les respostes que necessites. Si no, contacta amb nosaltres.
Quan temps tarden les comandes en arribar?
Quins són els tipus de pagament acceptats a la botiga?