La cistella és buida
CARTELL LITOGRÀFIC "15 ANYS"
Edició de 500 exemplars signats a la planxa i estampats sobre paper Modigliani del cartell commemoratiu del 15è aniversari de la Fundació Antoni Tàpies

Collected Essays (Complete Writings. Volume II) és un document únic sobre l’evolució de la consciència d’Antoni Tàpies al llarg de mig segle, en què mostra el sentit de la singularitat, l’ambigüitat i la paradoxa d’una obra que no permet que s’emmarqui en classificacions epocals com ara informalisme o expressionisme abstracte i estilístiques com ara abstracció i figuració. El volum aplega sis llibres i un apèndix d’escrits esparsos, i conté tots els escrits sobre l’art, la cultura i la vida pública d’un dels artistes visuals de la generació de postguerra que més s’han dedicat a reflexionar sobre idees i valors amb una perspectiva local i alhora mundial.

Joc de memòria amb una selecció de 24 obres d’Antoni Tàpies

LLIBRERIA-BOTIGA
La llibreria-botiga de la Fundació Antoni Tàpies disposa d’un fons important de publicacions de i sobre Antoni Tàpies. També s’hi poden trobar les publicacions de la Fundació editades amb motiu dels projectes que tenen lloc al museu des de 1990. Així mateix, ofereix una sèrie d’articles de regal exclusius amb aplicacions de grafismes d’Antoni Tàpies; una selecció d’obra gràfica i cartells de l’artista; postals i articles de papereria amb dissenys de la Fundació.
IT WOULD NEVER BE QUITE THE SAME AGAIN. XAVIER RIBAS
Ref:
IT WOULD NEVER BE QUITE THE SAME AGAIN. XAVIER RIBAS
IT WOULD NEVER BE QUITE THE SAME AGAIN.  XAVIER RIBAS

ISBN: 978-84-945596-4-8

Llibre d'artista publicat per la Fundació Antoni Tàpies amb motiu de l'exposició 1989. Després de les Converses d'Alger. Deliri i treva

100 exemplars numerats i signats per l'artista
Disponible en catlà, castellà i anglès

Quantitat
Aquí hi trobaràs les respostes que necessites. Si no, contacta amb nosaltres.
Quan temps tarden les comandes en arribar?
Quins són els tipus de pagament acceptats a la botiga?